Financiële administratie

De administratie kan op z’n minst gezegd een vervelende taak zijn. Desalniettemin is het belangrijk om deze te verrichten en ook met regelmaat bij te houden om zo niet voor onnodige kosten komen te staan. De belastingdienst controleert hier zoals u weet namelijk erg streng op. Het is dus van groot belang dat deze zaken professioneel en efficiënt geregeld worden. Wij zijn hier al jaren met succes in geslaagd en nemen u dit graag gedeeltelijk of geheel uit handen in de vorm van:

  • Maandelijkse controle op uw complete administratie
  • Verzorgen van facturering en betalingen
  • Tussentijdse financiële rapporten van uw inkomsten en uitgaven
  • Advisering en ondersteuning op financieel en administratief gebied
  • Invoeren van de bank, kas, inkoop en verkoopfacturen
  • Crediteuren en debiteuren administratie

Het gedeeltelijk of geheel uit handen geven van uw administratie heeft zijn voor en- nadelen. Bij het gedeeltelijk uit handen geven van uw papierwerk bespaart u natuurlijk kosten. Daar tegenover staat dan wel dat bij het gedeeltelijk uit handen geven van uw administratie wij niet kunnen voorkomen dat u foutieve informatie of stroeve miscommunicatie ervaart waardoor het ons automatisch weer meer tijd en werk kost om uw zaken te corrigeren en verwerken.

Bij het geheel uitbesteden van uw administratie voorkomt u dit en zorgen wij er voor dat alles tot in de details verzorgd zal worden en u zich met een gerust hart kunt richten op uw gezin, omgeving en eventuele onderneming.

Vrijblijvend een kopje koffie drinken met ons?

NAAR CONTACT