Hoe werkt het?
- U meld zich telefonisch of per e-mail aan
- Wij sturen u een checklist met alle benodigde documenten die wij nodig hebben om uw aangifte te verzorgen.
- U vult de checklist in en maakt kopieën van de documenten en stuurt deze naar ons op.
- U maakt het verschuldigde bedrag naar ons over.
- Wij kijken of we alles binnen hebben en indien dit het geval is gaat de tijd van 24 uur in. U zal hier een e-mail over ontvangen wanneer wij de stukken hebben ontvangen. De tijd van 24 uur gaat dan automatisch in.
- De aangifte inkomstenbelasting sturen wij digitaal naar uw toe. Ook zit hier de akkoordverklaring bij waarin staat dat u ons toestemming geeft voor het elektronisch versturen van de aangifte inkomstenbelasting naar de belastingdienst.
- Deze kunt u doornemen en indien u akkoord gaat ontvangen wij graag de akkoordverklaring ondertekend retour.
- U krijgt automatisch bericht van de belastingdienst over uw ingediende aangifte inkomstenbelasting.
U kunt meestal na 2 werkdagen bellen met de belastingdienst om te controleren of de aangifte al binnen is.
Voorwaarden
- De tijd van 24 uur gaat in zodra wij de gehele benodigde documenten hebben ontvangen.
- Voor aanvang van de werkzaamheden moet de betaling bij ons binnen zijn.
- Ontbreken er bepaalde documenten dan wachten we deze eerst af.
- Uw moet een email account hebben.
- Uw moet een mobiel nummer hebben waar wij u op kunnen bereiken.
- Na ontvangst van de akkoordverklaring zullen wij de aangifte versturen naar de belastingdienst.
- Zonder akkoordverklaring kunnen wij de aangifte niet versturen naar de belastingdienst.
- De akkoordverklaring moet ondertekend worden door de belastingplichtige.
- Akkoordverklaring kunt u e-mailen of opsturen.
- Zijn alle benodigde documenten bij ons binnen en is de aangifte niet binnen 24 uur in uw e-mail box dan is de aangifte GRATIS EN STORTEN WIJ HET VOLLEDIGE BETAALDE BEDRAG TERUG !!
Neem vrijblijvend contact op
Voor meer informatie of vragen met betrekking tot onze diensten